Niech żyją SH - czerwiec

Postanowiłam co miesiąc podsumowywać moje tzw. "łupy" :) Zbliża się koniec czerwca, więc czas dodać kolejny wpis!



Zacznijmy od koszulek!

1. 

2. 


3.


4.


5.


6.



7. Śpiochy, które są idealne na zimowe wieczory. Miękkie, ciepłe, cudowne!
Od dawna planowałam zakup podobnych, ale szkoda mi było 100 złotych, zaoszczędziłam 90 :)


8. Kobinezon w kwiaty, z wyciętymi plecami


9. Sukienka z koronki


10. Czarne tregginsy, idealnie dopasowane



11. Rozkloszowana spódniczka


Czas na szorty! Wszystkie z wysokim stanem :)

12. 


13. 


14. 


15. Kamizelka w kwiaty


16. Koszula


17. Kombinezon


18.





PODSUMOWUJĄC:
Ja osobiście jestem baaardzo zadowolona z moich zdobyczy. Buszowanie po SH to chyba moja nowa pasja i uzależnienie, haha! :)

Oby w lipcu dostawy były jeszcze lepsze :D

10 komentarzy:

  1. jejku, gdzie masz tak dobrze zaopatrzone lumpeksy?! ja chodzę i prawie nigdy nic nie trafiam :c koszulka w niebieskie jaskółki piękna, nie chcesz jej sprzedać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na razie nie! Jest troszkę krótsza, ale do spodenek z wysokim stanem - idealna!

      PS. Ja w Mogilnie też nie umiem nic znaleźć :c

      Usuń
  2. gdzie Ty znajdujesz taki SH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczyn, Skulsk, Strzelno - te miejscowości najczęściej :) Jak bede po pierwszej wypłacie to lecę na duże łupy!

      Usuń
  3. chcesz sprzedać któreś szorty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chciałam sprzedać te pierwsze, z postrzępionymi nogawkami, ale dzisiaj jeszcze raz je przymierzyłam i jednak zostawiam :D

      Usuń
  4. Zazdro !
    Najbardziej koronkowej sukienki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy często bywasz w takich lumpach że znajdujesz takie ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne, ale jestem chyba uzależniona :( Jak mam kasę, to jestem prawie w każdym lumpie, na każdej dostawie. Co ja zrobię jak będę chodzić do pracy? Haha. Będę brała drugie zmiany, albo przed pracą jeździła na dostawy!

      Usuń
  6. Wow, ale łupy! Chyba umiesz szukać :) Szmaty są genialne, można świetne rzeczy złapać za grosze

    OdpowiedzUsuń