Juliette in Wonderland


Kochani, kolejne podejście! Ruszam z blogiem :) Mam trochę pomysłów na nowe sesje, nowe wpisy, niekoniecznie związane z fotografią... Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)


Kolejny post będzie na temat, który lubicie najbardziej! Pokażę Wam moje łowy z SH! 

Odkąd mieszkam w Poznaniu, czuję się jak w raju! SH mam kilkadziesiąt/kilkaset metrów od domu, jestem tam stałym bywalcem :) Znalazłam tyle perełek, że moja szafa po prostu pęka!

Dziś sesja z wspaniałą osobą i bardzo ciekawą, inspirującą blogerką. Zapraszam Was na jej bloga! Nie wieje tam nudą, gwarantuję, że nie pożałujecie odwiedzenia jej strony.

Pozowała: Juliette in Wonderland KLIK (znajdziecie tam również więcej zdjęć z sesji)
Malowała: Rosie Jaredovna Atelier Poznań KLIK
Starbucks Poznań
Galeria MM

BACKSTAGE