Podsumowanie roku 2014

Nigdy wcześniej nie robiłam takich podsumowań, ale myślę, że warto zacząć. Będę mogła za rok spojrzeć na dzisiejszy wpis i porównać, czy zrobiłam jakiekolwiek postępy w fotografii, czy może stanęłam w miejscu i lepiej sobie znaleźć inną pasję :)






Zacznę od tego, że to był raczej dobry rok. Może niekoniecznie super, mega, najlepszy, ale dobry. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, dowiedziałam się, co znaczy prawdziwa przyjaźń, na kogo mogę liczyć każdego dnia, o każdej porze, a kto niestety za bardzo zajął się swoim życiem i zapomniał, że istnieje ktoś, kto dużo by dla nich zrobił.

Jesli chodzi o fotografię to zdecydowanie cieszy mnie fakt, że w tym roku zmieniłam sprzęt, dokupiłam kilka rzeczy do aparatu, teraz czas odłożyć na jeszcze kilka obiektywów i będzie można robić coś w 100% :)

STYCZEŃ

Rok rozpoczęłam sesją konkursową z Sarą. Było zimno, jak to w styczniu, ale zdecydowanie dałyśmy radę. Uwielbiam emocje w oczach Sary, które zapewne każdy z Was dostrzegł!


W styczniu zrobiłyśmy też zdjęcia z Kornelią, z którą na chwilę obecną, dzięki fotografii, jestem bardzo blisko i śmiało mogę nazwać ją moją przyjaciółką :)


Zdjęcia z Natalią również były robione w styczniu.



LUTY

Luty był tak niesamowicie mroźny, że zdjęcia z Mariką trwały dosłownie 15 minut!


Jednak był to dobry miesiąc. Udało mi się w końcu umówić na zdjęcia z Dominiką, z których byłam baaardzo zadowolona!



Ze zdjęć z Igą również byłam bardzo zadowolona! Już dawno myślałam o zdjęciach na targu. Nie wyszło do konca tak jak chciałam, ale Iga spisała się niesamowicie!



I chyba najważniejsza sesja w CAŁYM ROKU. Mogłabym tutaj o niej pisać i pisać. Sesja w 100% taka, jakiej oczekiwałam. Z Amelią spotkałam się ponownie po 4 latach! Wszystko było dopracowane. Makijaż i fryzura w jednym z najlepszych salonów w Toruniu, sceneria - hotel, który również uważany jest za najlepszy w Toruniu. Po prostu wszystko było dopracowane i IDEALNE. Był to ważny dzień w tym roku, oby rok 2015 przyniósł ich więcej!




Oprócz tych sesji w lutym miałam okazję fotografować jeszcze Elizę, Kasię, Natalię i Igę :)

MARZEC

Marzec był bardzo słonecznym miesiącem!
Zaczęłam go od zdjęć z Asią


Pod koniec miesiąca fotografowałam trzy śliczne i urocze dziewczyny! Oliwię, Klaudię i Ewelinę




I kolejna sesja, z której również byłam bardzo zadowolona. Asia dała z siebie 100%, więc mam nadzieję, że ta piękna kobieta jeszcze kiedyś będzie miała ochotę stanąć przed moim obiektywem!



W tym miesiącu zrobiłam jeszcze spotnaniczne zdjęcia z Kornelią, na których świetnie się bawiłyśmy i które na pewno zapamiętam!



I na tym zakończył się marzec.

KWIECIEŃ

Kwiecień to istne lenistwo! Nie zrobiłam chyba żadnej konkretnej sesji. Mama była w Polsce, dlatego ten czas chciałam poświęcić w 100% tylko jej i myślę, że udało mi się to. Niestety fotografia na tym ucierpiała, ale są rzeczy ważne i ważniejsze :)

MAJ

Przed moim obiektywem wreszcie stanęła Pauliną, z którą bardzo długo umawiałam się na zdjęcia. Uwielbiam jej urodę, mogłabym ją focić bez przerwy, haha! I to chyba jedyna sesja jaką zrobiłam w maju, z racji tego, że zbliżał się koniec roku szkolnego i trzeba było wyciągnąć trochę oceny :)



CZERWIEC

W czerwcu miałam okazję zmienić sprzęt, także od czerwca pracowała na Canonie 70D i heliosie :)

Z racji tego, ze nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła go wypróbować wyciągnęłam na zdjęcia Jagodę, którą, swoją drogą, uwielbiam!



Kolejna sesja standardowo z Kornelią!


W międzyczasie zrobiłam zdjęcia także z Jagodą, Izą, Kasią, a także stylizację na bloga (która nigdy się tutaj nie pojawiła haha). Ale chyba najważniejszą rzeczą na przełomie czerwca i lipca był dla mnie remont pokoju, który teraz uwielbiam! I oczywiście jak tylko dokupię milion pierdół, to go Wam pokażę :)

LIPIEC

Lipiec był miesiącem BARDZO pracowitym. Nie miałam czasu na żadne sesje, bo pracowałam po 8 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu. Ale za to zapracowałam na obiektyw, z czego jestem niesamowicie dumna.

SIERPIEŃ

W sierpniu troszkę sobie odbiłam. Spotkałam się z Dori, na dość spontaniczne zdjęcia, chciałam wypróbować obiektyw i zdecydowanie spełnił moje oczekiwania! Ten portret to jeden z moich ulubionych :)



Oczywiście, co by to był za miesiąc bez zdjęć z Kornelią < 3


I po dłuuuuuuuuuuuugim czasie miałam możliwość zrobienia zdjęć Karolinie :)


Oprócz tego miałam okazję spędzić 2 tygodnie z cudownymi ludźmi! Odwiedziła mnie rodzina i znajomi z Gdańska, to były najlepsze 2 tygodnie tegorocznych wakacji!
Oczywiście po miesiącu pracy musiałam sobie zrobić urlop i odwiedziliśmy Gdańsk :)



WRZESIEŃ

We wrześniu znów przyjechała mama, ale tym razem znalazłam też czas na trochę zdjęć!

Może będe się powtarzać, ale ponownie zdjęcia z Kornelią :)



Udało mi się też zrobić zdjęcia z Martyną!



Przed moim obiektywem stanęła też Pani Fotograf - Kinga, która swoją drogą jest też świetną modelką! :)



We wrześniu miałam okazję fotografować niesamowitą parę! Zdjęcia uważam za udane, jestem w nich w 100% zadowolona :)





Fajnym doświadczeniem było też fotografowanie dzieciaczków! Myślę, że w nadchodzącym roku zdecydowanie takie małe, słodkie buźki będą pojawiały się u mnie częściej!


PAŹDZIERNIK

Zachciało mi się jesiennych zdjęć, a kto jest zawsze kiedy go potrzeba? Kornelia < 3 



W Inowrocławiu spędziłam czas z cudowną Gosią, pobawiłam się troszeczkę jej sprzętem i przy okazji zrobiłyśmy kilka naprawde dobrych fot! :D




Pięknym miejscem, które miałam okazję zobaczyć w październiku było lazurowe wybrzeże. Zabrała mnie tam Kornelia ze swoim chłopakiem, gdzie zrobiłam im wspólne zdjęcia, a przy okazji kilka fotek samej Kornelii :)



W październiku robiłam zdjęcia także między innymi Jagodzie i Oli.

Ważnym elementem tego miesiąca było zrobienie sobie tatuażu, który jest dla mnie bardzo ważny!




LISTOPAD

W listopadzie przed moim obiektywem stanęła kolejna Pani Fotograf - tym razem Natalia. Zdjęcia miały wyjść nieco inne, mimo to myślę, że obie jesteśmy zadowolone z efektów :)



Dzięki Kornelii udało mi się umówić na zdjęcia z Faustyną! O tym miejscu myślałam już od dawna, miałam wczesniej zrealizować tam sesję, ale żadnej modelce niestety nie odpowiadało. W końcu udało mi się zgadać z Faustyną i sesja na stacji paliw wypaliła! Co prawda brakowało mi słońca i jakiegoś fajnego auta, ale mimo to sesja na plus!


I kolejna sesja z Kornelią! Jak zwykle - na spontanie. Ale uważam, że to nasza najlepsza sesja z tych dotychczasowych! Padało, było zimno, ale obie dałyśmy radę :)


GRUDZIEŃ

Grudzień podsumuję nie dodając zdjęć, stety niestety. Wszystkie sesje w grudniu to zlecenia, a klienci nie życzyli sobie, aby zdjęcia były publikowane, także musicie obejść się smakiem.

Powiem jedynie tyle, że to był udany koniec roku, a być może zapowiedź kolejnego. 2 śluby, 2 sesje brzuskowe, 6 sesji indywidualnych. Oby cały rok był taki pracowity jak grudzień haha!

Dodam jeszcze, że w grudniu do naszej rodziny dołączył nowy członek! < 3 




PODSUMOWANIE

Kochani, podsumowując to był dobry rok! Mam nadzieję, że każdy następny będzie lepszy od poprzedniego i w końcu w moim życiu wydarzy się coś ekstra! Do maja skupiam się na maturze, a później ruszam z grubej rury! Będzie dużo zdjęć, będę w większych miastach w Polsce i obiecuję zrobić coś niesamowitego! Trzymajcie za mnie kciuki.

A ja Wam życzę, żeby w przyszłym roku spełniły się Wasze marzenia, aby to było DOBRY rok! <3 font="">

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia ;o
    Masz talent dziewcyzno ! :)
    w wolnej chwili zaprszam do siebie , dopiero zaczynam : )
    divineorchid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń