Szaszłyki

Dziś post na szybko. Jeśli nie potrafisz gotować, nie wychodzi Ci to, masz w lodówce trochę warzyw i jakieś mięso, jesteś głodna - trafiłaś idealnie :) 





Czego będziemy potrzebować? 
- patyki do szaszłyków,
- jeden (raczej mały) filet z kurczaka (lub inne mięso, co kto woli),
- cukinia,
- papryka,
- kilkanaście pieczarek.

Jeśli ktoś chce może oczywiście dodać kilka innych rzeczy, takich jak cebulę, ogórki czy pomidorki koktajlowe. 

Fajną opcją są też szaszłyki z mięsa i owoców, ale rozumiem, że nie każdy takie lubi. Spotkałam się też z szaszłykami z owoców morza, sama muszę kiedyś spróbować zrobić krewetki na patyku!

Co teraz? Wszystkie warzywa oraz mięso wystarczy pokroić w plastry lub kostki (jak kto woli).
Kurczaka przyprawiłam przyprawą do szaszłyków.





Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak tylko nałożyć wszystkie składniki na patyk i wrzucić do rozgrzanego piekarnika na około 15 minut :)



Uwielbiam takie pyszne, proste w przygotowaniu, a jednocześnie BARDZO ZDROWE przysmaki! 



Składników starczyło mi na 8 szaszłyków. To fajny pomysł na obiad, ale także przekąskę, czy grilla gdy wpadną znajomi. Ja na pewno wykorzystam ten przepis przy najbliższym spotkaniu z przyjaciółmi :)

Na dziś to tyle. Dość szybki wpis, być może nie wszystkim przypadający do gustu, ale miałam sporo próśb, aby dodawać takie przepisy.

Ja właśnie biorę się za przygotowanie dla Was kolejnego postu, który pojawi się w ciągu 4-5 dni! O czym będzie? O ubraniach! To co lubimy najbardziej haha :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz