Obiektywy na telefon


Z okazji jutrzejszych matur przygotowałam dla Was notkę na temat obiektywów na telefon (tak bardzo nauka).






Zacznę od tego, że na "obiektywy" na telefon czaiłam się od dłuższego czasu. Oglądałam je na allegro, miałam zamówić, ale... lenistwo. Nie chciało mi się kombinować z przelewami i odkładałam to "na później".

Tydzień temu w zobaczyłam, że Biedronka ma je w swojej ofercie! Stwierdziłam, że muszę je mieć (uwielbiam kupować takie pierdoły :P). Najlepsza w tym wszystkim jest... cena! Jedyne 22,99 zł :)

W zestawie są 3 nakładki, zaślepki, klips i woreczek. 3 obiektywy z funkcją fish-eye, wide angle i macro, które pasują do każdego smartfona :)





A teraz pokażę Wam kilka zdjęć, jakie można zrobić tymi obiektywami. Jakość niestety nie jest cudowna, wszystko zależy od aparatu w naszym telefonie. Mój niestety idealny nie jest, co widać na zdjęciach, ale jednak fajnie się pobawić z tymi obiektywami, w końcu nie zawsze chce nam się brać ciężką lustrzankę i kilka obiektywów :)






Teraz kilka zdjęć macro :)











Teraz czas na fish-eye :)







Innych zdjęć wide angle niestety nie posiadam, ale generalnie chodzi o to, że to szeroki obiektyw, także możemy zrobić dalsze zdjęcie jakiegoś obiektu będąc niedaleko od niego.

Podsumowując- to BARDZO fajny gadżet! Jak już wcześniej wspomniałam, lubię takie pierdołki :) Cena też nie jest jakaś wygórowana. Polecam każdemu, kto chce spróbować zacząć fotografować, ale nie jest przekonany do kupna lustrzanki (bo przecież nie warto kupować lustra, które będzie później leżało w szafce), oraz dla osób, którym nie chce się nosić wszędzie ciężkiego aparatu, a to bardzo wygodna opcja, wystarczy wrzucić woreczek do torebki, a zdjęcia zrobione przy pomocy obiektywów wyglądają inaczej, po prostu fajniej! :)


Buziaki! Do usłyszenia niedługo, szykuję dla Was post z ubraniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz